מי אונו שירות לקוחות

פנייה בטלפון
טלפון: 8284* שלוחה 3 או 1-800-50-30-80
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
ראשון עד חמישי משעה 08:00 עד 20:00
ימים שישי וערבי חג משעה 08:00 עד 12:00

פנייה בפקס ומייל
פקס משרד קריית אונו: 1800-50-30-70
מייל משרד קריית אונו: info@mono.org.il
פקס משרד יהוד-נווה מונוסון: 1800-50-30-60
מייל משרד יהוד-נווה מונוסון: info10@mono.org.il

פניה פרונטלית
כתובת משרד קריית אונו: קריית אונו, ירושלים 39, מגדל משרדים A, קומה 1, קניון קריית אונו
כתובת משרד יהוד-נווה מונוסון: יהוד-מונוסון, דרך העצמאות 40, בניין טופ רסקו
שעות פעילות מרכזי השירות:
א', ג', ה' בין השעות 14:00-08:30
ב', ד' בין השעות 18:00-08:30

החלפת מחזיקים מעבר דירה

במצב של שינוי בדיירים או החלפת מחזיקים בדירה יש לשנות גם את שם הצרכן בחשבון המים מהצרכן היוצא לצרכן הנכנס.
לפני השינוי יש לתעד את מונה המים ולקחת קריאה מדויקת ליום הכניסה של הצרכן החדש ויום העזיבה של הצרכן הקודם.
הצרכן הקודם חייב להודיע על עזיבת הנכס אחרת, הוא ימשיך להיות מחויב על חשבון המים.
מילוי טופס בקשה להחלפת מחזיקים בנכס בגלל מכירת הדירה ניתן לבצע בקישור הזה.
מילוי טופס בקשה להחלפת צרכנים בנכס בגלל החלפת שוכרים, ניתן לבצע בקישור הזה.

תשלום חשבון המים באינטרנט

  • את תשלום חשבון המים באופן מקוון ניתן לבצע בטפסים הבאים: טופס לתושבי קריית אונו וטופס לתושבי יהוד נווה מונוסון.
  • תשלום באמצעות הוראת קבע בנק/אשראי יש למלא את הטפסים הבאים: הוראת קבע בנקאית או הוראת קבע בכרטיס אשראי.
  • מוקד טלפוני ובמענה ממוחשב- טלפון 8284* או 1800-50-30-80 שלוחה מספר 3. 
  • תשלום במרכז שירות הלקוחות- המחאות וכרטיסי אשראי.
  • תשלום בסמרטפון באמצעות סריקת הברקוד המופיע בתחתית החשבון הדו חודשי.
  • תשלום בבנק הדואר באמצעות המחאות או מזומן. (יש להגיע לסניף עם החשבון והספח לתשלום).
  • תשלום בבנקים מסחריים באמצעות המחאות או מזומן (יש להגיע לסניף עם החשבון והספח לתשלום).

דיווח על נזילת מים

במידה וצריכת המים שלכם הייתה חריגה כתוצאה מנזילה, אתם יכולים לקבל תעריף מופחת על הכמות החריגה.
הכמות החריגה תחושב באמצעות השוואת צריכת המים בתקופה בה נעשתה החריגה לתקופה קודמת בשנה מקבילה.
לפרטים ומילוי טופס דיווח על נזילת מים בצנרת המים הפרטית או המשותפת יש להיכנס לקישור הזה.

דיווח על תקלה ברשת המים

דיווח על תקלות מים וביוב יש לבצע באמצעות פניה למוקד דיווח תקלות ומפגעים בטלפון: 8284*

מאגר טפסים מקוונים

מאגר של טפסים להורדה במגוון של נושאים ניתן למצוא בקישור הזה.
מאגר של טפסים מקוונים אותם ניתן למלא ולשגר בקליק, ניתן למצוא בקישור הזה.
נושאי טפסים להורדה

  • הוראת קבע בחשבון הבנק לתושבי יהוד מונסון
  • עדכון מס' נפשות
  • הוראת קבע בחשבון הבנק לתושבי קרית אונו
  • הוראת קבע באשראי
  • ניתוק אספקת מים לבקשת צרכן
  • הצהרה על החלפת מחזיקים בגין ירושה
  • הצהרה על החלפת מחזיקים בגין השכרה
  • בקשת לקוח להחלפת כתובת
  • בקשה לבירור חיוב חריג בעד צריכת מים
  • בקשה לקבלת שירותי פינוי וביוב
  • בקשה לסגירת חשבון
  • מידע על הגשת השגה וטופס הצהרה על תיקון
  • הצהרה על מחזיקים בגין מכירה
  • אישור ניהול לחשבון בנק להעברות זהב לדמי הקמה

נושאי טפסים מקוונים

  • בקשה לקבלת שירותי פינוי וביוב
  • בקשה להפניה לאישור לטאבו
  • בקשה לאישור למס הכנסה
  • הודעה אודות שינוי מחזיקים (שוכרים) בנכס
  • ברור מצב חשבון
  • בקשת לקוח להחלפת כתובת
  • ביצוע פעולת ניתוק אספקת מים לבקשת צרכן
  • הצהרה על החלפת מחזיקים בגין מכירה
  • בקשה לסגירת חשבון
  • הוראת קבע באמצעות כרטיס אשראי
  • בקשה לעדכון מספר נפשות
  • מידע על הגשת השגה וטופס הצהרה על תיקון נזילה
  • הוראת קבע בנקאית

מודעות דרושים לתפקידים שונים בחברת מי אונו

מודעות דרושים לתפקידים שונים בחברה ניתן למצוא בקישור הזה.

מרכזים פומביים

מכרזים פומביים מתפרסמים בקישור הזה.

נוכחות ברשת