יובלים אשדוד שירות לקוחות

פנייה בטלפון
טלפון: 1800-800-566
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
ימים א-ה: 08:00-20:00
ימי ו' וערבי חג: 08:00-12:00

פנייה בפקס ומייל
פקס 08-8628955
דוא"ל :toshav@yuvallim.co.il ,

פניה פרונטלית
כתובת: בנין לתושב, רחוב הקליטה 4 אשדוד
שעות פעילות מרכז השירות:
יום א: 08:00-13:00 16:00-18:30
יום ב: 08:00-16:00
יום ג: 08:00-18:30
יום ד: אין קבלת קהל
יום ה: 08:00-16:00
יום ו: 08:00-12:00

החלפת מחזיקים מעבר דירה

במצב של שינוי בדיירים או החלפת מחזיקים בדירה יש לשנות גם את שם הצרכן בחשבון המים מהצרכן היוצא לצרכן הנכנס.
לפני השינוי יש לתעד את מונה המים ולקחת קריאה מדויקת ליום הכניסה של הצרכן החדש ויום העזיבה של הצרכן הקודם.
הצרכן הקודם חייב להודיע על עזיבת הנכס אחרת, הוא ימשיך להיות מחויב על חשבון המים.
מילוי טופס בקשה להחלפת צרכנים בנכס ניתן לבצע באופן מקוון (קישור לטופס מקוון) או להוריד טופס בקשה ולשלוח אותו במייל או בפקס (קישור לטופס להורדה).

תשלום חשבון המים באינטרנט

  • את תשלום חשבון המים באופן מקוון ניתן לבצע בטופס הזה לחץ על הקישור הזה.
  • תשלום באמצעות הוראת קבע בנק/אשראי יש למלא את הטפסים הבאים: הוראת קבע בנקאית או הוראת קבע בכרטיס אשראי.
  • תשלום באמצעות מוקד טלפוני – מענה אנושי לבירורים ותשלומים 1800-800-566 (שלוחה 3 ) פועל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-20:00 ביום ו' בין השעות 08:00-13:00    
  • תשלום בבנק הדואר באמצעות שובר לתשלום
  • מענה ממוחשב במספר 1800-800-566 (שלוחה 2) – פעיל 24/7
  • תשלום במרכז שירות לקוחות בשעות הפעילות (מצוין למעלה)

דיווח על נזילת מים

במידה וצריכת המים שלכם הייתה חריגה כתוצאה מנזילה, אתם יכולים לקבל תעריף מופחת על הכמות החריגה.
הכמות החריגה תחושב באמצעות השוואת צריכת המים בתקופה בה נעשתה החריגה לתקופה קודמת בשנה מקבילה.
דיווח על נזילת מים בצנרת המים הפרטית ניתן לבצע בקישור הזה.
דיווח על נזילת מים בצנרת המים המשותפת ניתן לבצע בקישור הזה.

דיווח על תקלה ברשת המים

דיווח על תקלות מים וביוב יש לבצע באמצעות פניה למוקד העירוני בדרכים הבאות:
טופס מקוון: קישור
טלפונים: 106
ווטצאפ: 054-8130518

מאגר טפסים מקוונים

מודעות דרושים לתפקידים שונים בחברת יובלים אשדוד

מודעות דרושים לתפקידים שונים – לא נמצא

מרכזים פומביים

מכרזים פומביים מתפרסמים בקישור הזה.