מי גבעתיים שירות לקוחות

פנייה בטלפון
טלפון: 3814*
טלפון: 1800-800-814
ווטצאפ: 055-959-8003
פקס: 03-5714008
פקס פניות ציבור: 03-5710837
מייל: info@mei-givatayim.co.il 

פניה פרונטלית

  • מוקד שירות הלקוחות, רח' כורזין 1, בית מולדבסקי קומה 5:
    ימי א': 8:30-15:30
    ימי ב, ד', ה': 8:30-13:30
    ימי ג': 8:30-18:30
  • מרכז השירות לתושב בעיריית גבעתיים, רח' שינקין 4:
    ימי ב': 15:00-18:00
    ימי ד': 8:00-13:30

החלפת מחזיקים מעבר דירה

במצב של שינוי בדיירים או החלפת מחזיקים בדירה יש לשנות גם את שם הצרכן בחשבון המים מהצרכן היוצא לצרכן הנכנס.
לפני השינוי יש לתעד את מונה המים ולקחת קריאה מדויקת ליום הכניסה של הצרכן החדש ויום העזיבה של הצרכן הקודם.
הצרכן הקודם חייב להודיע בכתב על עזיבת הנכס אחרת, הוא ימשיך להיות מחויב על חשבון המים.
מילוי טופס בקשה להחלפת מחזיקים בנכס בגלל מכירת הדירה או שכירות ניתן לבצע בקישור הזה.
ניתן גם להוריד את הטופס בקישור הזה, למלא אותו ולהגיע למרכזי השירות הפרונטליים.
פרטים לגביי המסמכים הנוספים שנדרשים בכל מצב (מכירה, החלפת שוכרים ועוד) ניתן לראות בקישור הזה.

תשלום חשבון המים באינטרנט

  • את תשלום חשבון המים באופן מקוון ניתן לבצע באמצעות האתר MAST – קישור.
  • תשלום באמצעות הוראת קבע בנקאית או אשראי באתר MAST – קישור.
  • תשלום במוקד הטלפוני – חייגו 3814* | 1800-800-814.
  • ניתן לשלם את חשבון המים גם בדואר ובבנקים מסחריים.
  •  תשלום באופן פרונטאלי במחלקת שירות הלקוחות.

דיווח על נזילת מים

במידה וצריכת המים שלכם הייתה חריגה כתוצאה מנזילה, אתם יכולים לקבל תעריף מופחת על הכמות החריגה.
הכמות החריגה תחושב באמצעות השוואת צריכת המים בתקופה בה נעשתה החריגה לתקופה קודמת בשנה מקבילה.

יש למלא הצהרה על תיקון נזילת מים בטופס הזה.



דיווח על תקלה ברשת המים

לדיווח על תקלות מים, ביוב ואיכות המים יש לפנות למוקד העירוני בטלפון 107 או 03-7336600 או 3107* מכל טלפון נייד

טפסים

טפסים להורדה

טפסים מקוונים

  • טפסים מקוונים בנושאים שונים ניתן למצוא באתר של MAST בקישור הזה

מודעות דרושים לתפקידים שונים בחברת מי גבעתיים

מודעות דרושים לתפקידים שונים בחברה ניתן למצוא בקישור הזה (לא נראה שכרגע מתפרסמים הודעות דרושים באתר).

מכרזים פומביים

מכרזים פומביים מתפרסמים בקישור הזה.

נוכחות ברשת