דף מידע על תאגיד המים מי אביבים.
חברת מי אביבים היא תאגיד מים שהוקם בשנת 2010 על ידי עיריית תל אביב-יפו.
תאגיד המים אחרי לספק שירותי המים וביוב בתחומי העיר תל אביב ועסוק גם בגביית תשלומים עבור שירותים אלו.
דף זה משמש כדף מידע שיסייע לכם לאתר את המידע החיוני ביותר על חברת מי אביבים באופן מרוכז.

מי אביבים מוקד שירות לקוחות טלפוני

מי אביבים טלפון: 1-800-071202 או בחיוג מקוצר 3202* (למחייגים מחו"ל 972-73-2301300+)
במוקד ניתן קבל שירות בנושאים כללים, תשלומים ובירור תשלום, וקבלת מענה אנושי מנציג של מי אביבים בכל הקשור למידע כללי ולתשלום חשבון המים.
שעות פעילות המוקד: ימים א’-ה’- 17:00-08:30

שירות לקוחות בפייסבוק: לחץ כאן
שירות לקוחות בווטצאפ: לחץ כאן
שירות לקוחות במייל: pniot@mei-avivim.co.il
פקס: 03-5222306

מוקד שירות פרונטלי
ימים א'-ה' – 16:00-08:30
כתובת: דבורה הנביאה 121, פארק עתידים, בניין 7 (קומה 4), תל אביב-יפו
קווי אוטובוס קרובים: 220 ,22 ,12 ,6 ,89 ,142 ,141 ,42 ,7 ,52 ,389 ,366 ,266 ,189 ,108

החלפת מחזיקים מעבר דירה

במצב של שינוי בדיירים או החלפת מחזיקים בדירה יש לשנות גם את שם הצרכן בחשבון המים מהצרכן היוצא לצרכן הנכנס.
לפני השינוי יש לתעד את מונה המים ולקחת קריאה מדויקת ליום הכניסה של הצרכן החדש ויום העזיבה של הצרכן הקודם.
הצרכן הקודם חייב להודיע על עזיבת הנכס אחרת, הוא ימשיך להיות מחויב על חשבון המים.
טופס הודעה לצרכנים הישנים והצרכנים החדשים ניתן למצוא בקישור הזה

תשלום חשבון המים באינטרנט

את תשלום חשבון המים באופן מקוון ניתן לבצע באתר של קבוצת מילגם המספקת שירותי מערכות גבייה לרשויות מוניציפליות שונות ולתאגידי מים למעבר לאתר לחץ על הקישור הזה.

דיווח על נזילת מים

במידה וצריכת המים שלכם הייתה חריגה כתוצאה מנזילה, אתם יכולים לקבל תעריף מופחת על הכמות החריגה.
הכמות החריגה תחושב באמצעות השוואת צריכת המים בתקופה בה נעשתה החריגה לתקופה קודמת בשנה מקבילה.
דיווח על נזילת מים ניתן לבצע בקישור הזה.

דיווח על תקלה ברשת המים

דיווח על תקלה במערכת המים ניתן לבצע במוקד שירות 106 פלוס של עיריית תל אביב בקישור הזה.

מאגר טפסים מקוונים

מודעות דרושים לתפקידים שונים בחברת מי אביבים

מודעות דרושים לתפקידים שונים בחברה ניתן למצוא בקישור הזה.

מרכזים פומביים

מכרזים פומביים מתפרסמים בקישור הזה.

נוכחות ברשת