ליפו 6 שחור תופעות לוואי

שאלה

אני מתעניינת בנטילת תוסף שורף שומנים שנקרא ליפו 6 שחור. למישהו יש מושג אם יש לתוסף תופעות לוואי כלשהן ומהם תופעות הלוואי?

תשובה לשאלה: ליפו 6 שחור תופעות לוואי

באזהרות חברת Nutrex, יצרנית ליפו 6 מצויינת האזהרה להפסיק את נטילת התוסף במקרים של תופעות לוואי לא רצויות כמו: קצב לב מהיר, סחרחורות, כאבי ראש חזקים וקוצר נשימה.
אני מניח שהם מציינים את תופעות הלוואי הללו משום שאלו  תופעות לוואי אפשריות.
אם מסתכלים על תופעות הלוואי האפשריות של כל מרכיב שמצויין במוצר אז יכולות להיות מספר תופעות לוואי.
המרכיבים המצויים בליפו 6 שחור הם: קפאין, תאוברומין, Advantra Z, יוהימבין וRauwolscine.
 
תופעות לוואי אפשריות בצריכת קפאין: עצבנות, צואה בצבע שחור, דם בצואה או בשתן, חבורות, תחושת בעירה או רגישות בקיבה, צמרמורות, איבוד הכרה, בלבול, שיעול או הקאה דמית, הטלת שתן מוגברת, דיכאון, סחרחורות, עילפון, קצב לב מהיר, חום, כאבי ראש, גילוי עויינות, קילקול קיבה, נרגנות, תרדמה, התכווצויות שרירים, בחילה, דימום מתמשך, נשימה מהירה ורדודה, עליה מהירה במשקל, פריחה, התקפים אפילפטיים, כאבי בטן, נפיחות בפנים, בקרסוליים או הידיים, קהות חושים, קשיי נשימה, עייפות או חולשה, הקאות והקאות של דם או של חומר הדומה לאבקת קפה.
https://www.drugs.com/sfx/caffeine-side-effects.html
 
תופעות לוואי אפשריות בצריכת תאוברומין: איבוד תאבון, בחילה, הקאות וכאבי ראש בשל שימוש יתר.
 
תופעות לוואי אפשריות של Advantra Z או p-synephrin (אותו החומר): הגברת קצב הלב. נטען כי  Advantra Z הינו צורה בטוחה יותר של p-synephrin ואינו גורם לעליה בלחץ הדם כמו בנטילת p-synephrin.
 
תופעות לוואי אפשריות בצריכת yohimbine HCL: בצריכה רגילה יוהימבין עשוי לגרום לאי נוחות בבטן, עוררות, רעידות, בעיות שינה, חרדה, לחץ דם גבוה, קצב לב מהיר, סחרחורות, בעיות בקיבה, ריור, כאבים בסינוסים, נרגנות, כאבי ראש, הטלת שתן מוגברת, נפיחות, פריחה, בחילה והקאות.
בצריכה מופרזת של יוהימבין עשויים לחוות בעיות נשימה, שיתוק, לחץ דם מאוד נמוך, בעיות לב ומוות.
 
תופעות לוואי אפשריות בצריכת Rauwolscine: Rauwolscine דומה ליוהימבין אולם הוא לא נחקר כל כך הרבה בדומה ליוהימבין ויש הטוענים כי תופעות הלוואי של Rauwolscin הן חלשות יותר בהשוואה ליוהימבין. הRauwolscin לא גורם לעוררות גבוהה כמו היוהימבין וגם לא תהיה עליה גבוהה בלחץ הדם בדומה לעליה שבשימוש ביוהימבין.
מידע נוסף על המוצר ניתן לקרוא בדף המוצר באתר אייהרב