כמה עולה שירות פינוי דירה?

שאלה

מעוניינת לדעת כמה עולה שירות פינוי דירה?
ראיתי באינטרנט שיש חברות שמציעות שירות פינוי דירה בחינם ואני שואלת איפה הקאטצ' כאן?
איך זה שיש כאלה שמציעות את השירות בכסף ואחרות בחינם?

תשובה

פינוי דירה בחינם

שירות של פינוי דירה הוא שירות שניתן במצבים כמו: קבלת דירה על תכולתה בירושה, פינוי דירה לאחר שריפה או הצפה, פינוי דירה של אספן כפייתי שאוגר חפצים או פינוי מחסנים ומקלטים.
נותני השירות אחראיים לפינוי החפצים ולניקוי הדירה.
במקרים שבהם הדירה מכילה חפצים בעלי ערך אכן, זה אפשרי לקבל שירות של פינוי דירה בחינם.
נותן השירות ישוחח אתכם וינסה לברר מה יש בדירה, אם זה יראה לו משתלם אז הוא יקבע אתכם פגישה שבה יבצע הערכה של שווי הפריטים הקיימים בדירה.
אם בעקבות הערכה יראה לו שזה משתלם לו להציע לכם פינוי בחינם הוא יבקש מכם לחתום ולאשר את התנאים בחוזה ואכן, יפנה את דירתכם בחינם.

מחיר פינוי דירה בתשלום

אם הערכה הראשונית של נותן השירות תהיה כזו שלא משתלם לו לפנות את דירתכם בחינם, הוא יציע לכם פינוי דירה בתשלום.
מחיר פינוי דירה נע בממוצע בין 2,000 ל-4,000 למקרים סבירים. במקרים חריגים של דירות עמוסות ברהיטים ופריטים המחיר יכול להיות גבוה יותר.

דגשים חשובים בבחירת נותן שירות

  • מחיר הוא כמובן אחד הפרמטרים החשובים ביותר ואם אתם רוצים פינוי דירה בחינם ונותן השירות אומר שלא מתאים לו, כדאי לבדוק עם נותני שירות נוספים.
  • כמו כן, גם אם לקחתם שירות של פינוי דירה חינמי, כדאי לוודא שאתם מקבלים שירות פינוי דירה מקצועי. זאת אומרת, שנותן השירות עובד בכפוף לכל חוקי העזר העירוניים ומשליך את הפסולת באתרים מורשים (אתם לא תרצו לקבל קנס מהעירייה בגלל נותן שירות רשלן).
  • חשוב גם לוודא שנותן השירות הוא בעל הכלים המתאימים לביצוע העבודה. אם לדוגמא מדובר בדירה שיש צורך לפנות את החפצים במנוף, כדאי שיהיה מנוף.
  • חשוב לדעת מה זמינות נותן השירות לביצוע הפינוי, שלא תתקעו עם נותן שירות שכל פעם יאמר לכם "מחר אני מגיע" החוזה צריך לכלול את תאריך הפינוי.
  • דבר חשוב נוסף שכדאי להוסיף בחוזה במקרים של פינוי דירה ללא עלות, הוא סעיף שיגדיר מה קורה במידה ומתגלים פרטים חשובים בעלי ערך כספי או סנטימנטלי, אתם צריכים להדגיש שתהיה לכם אפשרות לקחת אותם.
  • אם אתם מתכוונים לפנות את הדירה בכדי להשכיר אותה, כדאי לבחור בחברת פינוי שמתחייבת לנקות את הדירה ואם יש צורך בתיקונים קלים או בריסוס אז שנותן השירות יהיה בעל יכולת לעשות זאת.
  • כמו בכל מצב של התקשרות עם נותן שירות כדאי לבקש ממנו שמות של ממליצים שקיבלו ממנו שירות. אם אתם מעוניינים בשירות חינמי, בקשו ממליצים שמתאימים לשירות הזה.

הערכה ורכישה של תכולת הדירה

בנוסף לשירותי הפינוי ובמידה וזה מתאים לכם, אתם יכולים להציע לחברת הפינוי הצעה לרכישת תכולת הדירה, יש חברות שזה מתאים להן.
הן עושות זאת בעיקר במקרים כמו: דירה שהועברה בירושה והיא מלאה בפריטים אישים, בית שנפגע בהצפה או שריפה או מחסנים מלאים.