איך אומרים באנגלית הדשא של השכן ירוק יותר וגם איך כותבים הדשא של השכן ירוק יותר

אנגלית

שאלה

אני קצת חלש באנגלית ואני רוצה לדעת איך אומרים הדשא של השכן ירוק יותר באנגלית? מי שיכול לרשום גם כיצד רושמים את זה באנגלית, אני אודה לו מאוד. תודה.

תשובה לשאלה: איך אומרים באנגלית הדשא של השכן ירוק יותר וגם איך כותבים הדשא של השכן ירוק יותר


"הדשא של השכן ירוק יותר" כותבים באנגלית באופן הבא: The Grass Is Always Greener On The Other Side Of The Fence..



"הדשא של השכן ירוק יותר" אומרים באנגלית באופן הבא: ראה קישור להשמעה.



לחץ למידע נוסף





 



מצא מה פירוש המילה The Grass Is Always Greener On The Other Side Of The Fence. ב-19 מילונים נחשבים. מצא מילים נרדפות והגדרות:



 



לחץ למידע על The Grass Is Always Greener On The Other Side Of The Fence. – מילון מרים וובסטאר (Merriam-Webster's Online Dictionary).




לחץ למידע על The Grass Is Always Greener On The Other Side Of The Fence. – מילון קיימברידג' (Cambridge Advanced Learner's Dictionary).





לחץ למידע על The Grass Is Always Greener On The Other Side Of The Fence. – מילון המורשת האמריקאית (American Heritage Dictionary).



לחץ למידע על The Grass Is Always Greener On The Other Side Of The Fence. – מילון קולינס (Collins English Dictionary).






לחץ למידע על The Grass Is Always Greener On The Other Side Of The Fence. – מילון וובסטר (Webster's New World College Dictionary).



לחץ למידע על The Grass Is Always Greener On The Other Side Of The Fence. – מילון / תזאורוס וורדסמית (Wordsmyth English Dictionary).




לחץ למידע על The Grass Is Always Greener On The Other Side Of The Fence. – מילון אולטרה לינגואה (UltraLingua English Dictionary).