מה לאכול לפני משחק כדורגל בבוקר

שאלה


מה לאכול לפני משחק כדורגל?



בכל שבת אני משחק משהו כמו שעתיים וחצי עד שלוש שעות כדורגל.



המשחק מתחיל מוקדם בבוקר ובגלל זה אני לא מסוגל לאכול כלום לפני המשחק (לא אוכל ארוחת בוקר).



במהלך המשחק יש הפסקות רק לשתיית מים, מה אתם ממליצים לי לעשות בכדי לשמור על אנרגיה במהלך המשחק?



נא לא להציע לי תוספים, אני לא בקטע.



 

תשובה לשאלה: מה לאכול לפני משחק כדורגל בבוקר


בהנחה שעודף משקל זו לא הבעיה שלך אז אם קשה לך לאכול ארוחת בוקר אז אתה יכול לשתות כוס קפה או תה עם 2-3 כפיות סוכר לפני המשחק.



שתייה של משקה איזוטוני יכולה לתת מענה גם לנוזלים וגם לקלוריות במהלך המשחק.



משקה איזטוני לא חייב להיות תוספים שרוכשים, אפשר גם להכין בבית לבד.



להכנת משקה איזוטוני תוצרת בית מה שאתה צריך לעשות זה לשלב עם בכל משקה יחס של  60 גר’ סוכר ו 1/8 כפית מלח עבור כל ליטר מים (להוסיף גם קצת טיפות לימון) . 



רצוי לשתות את המשקה הזה במהלך המשחק  כל 15-20 דקות או בתדירות גבוהה יותר כשחם.



רצוי לשתות סה”כ 1 ליטר בשעה ואם אתה משחק שעתיים וחצי, שלוש אז כדאי לשתות בערך 2.5 ליטר עד 3 ליטר.



זה יוצא משהו כמו 150 גרם סוכר שזה כ600 קלוריות.



ישמור שרמת האנרגיה שלך לא תרד במשחק.