טבלת קלוריות – מחשבון קלוריות

שאלה

שלום רב,

אני מעוניין ברשימה של מחשבונים וטבלאות של קלוריות שמחשבים את כמות הקלוריות במזון. אם אפשר אז גם ערכים תזונתיים נוספים.

תודה

תשובה לשאלה: טבלת קלוריות – מחשבון קלוריות


להלן רשימה של טבלאות ומחשבונים המאחזרים נתונים קלוריים ונתונים תזונתיים נוספים. המחשבונים והטבלאות מסודרים לפי ציון איכות שניתן לכל דף. הציון ניתן לפי הערכת ידידותיות השימוש ומהימנות הנתונים:



 



טבלאות קלוריות בעברית



 


ציון 7: טבלת קלוריות באתר סטארמד, הטבלה כוללת גם חלק קטן מהערכים התזונתיים  – ראה קישור.



 



ציון 6: טבלת קלוריות באתר נענע לפי סדר של סוגי מזונות. הטבלה כוללת גם חלק קטן מהערכים התזונתיים (הטבלה נמצאת כקובץ תמונה ולכן הערכים לא ניתנים להעתקה)  – ראה קישור.



 



ציון 6: טבלת קלוריות באתר אלטרנטיבי, טבלה עם מספר ערכים קטן לפי סוגי מזונות. – ראה קישור.



 



ציון 5: טבלת קלוריות באתר זולו (טבלה עם מספר ערכים קטן) – ראה קישור.



 



ציון 6: טבלת קלוריות של טבע לייף, טבלה עם מספר ערכים מצומצם – ראה קישור.



 



 



טבלאות קלוריות מיוחדות



ציון 7: טבלת קלוריות של פירות מאוד מקיפה עבור סוגי פירות שונים באתר פיטלייף. הטבלה מכילה גם מידע על ערכים תזונתיים נוספים – ראה קישור.



 



ציון 7: טבלת קלוריות של ירקות עבור סוגי ירקות שונים באתר פיטלייף. הטבלה מאוד מקיפה והיא מכילה גם מידע על ערכים תזונתיים נוספים – ראה קישור.



 



ציון 6: טבלת קלוריות באתר מקו עם מאכלים אופייניים ליום העצמאות (כדוגמת: פיתה, קבב, המבורגר, פרגית, חומוס, טחינה ועוד) – ראה קישור.



 



ציון 6: טבלת קלוריות באתר מקו עם מאכלים אופייניים לחג הפסח (כדוגמת: מצה, גפילטע פיש, דג, חרוסת, חזרת, קניידלך ועוד) – ראה קישור.



 



 



טבלאות קלוריות באנגלית



ציון 10: מנוע חיפוש לערכים תזונתיים של סוגי מזונות שונים באתר משרד החקלאות האמריקאי. מקור המידע המקיף ביותר והמהימן ביותר – ראה קישור.



 



ציון 9: מנוע חיפוש לערכים תזונתיים מבית nutritiondata. מנוע החיפוש מציע לא רק פירוט המרכיבים התזונתיים אלא גם מידע נוסף כמו: ציונים למזון, מדד הדלקתיות, מדדים גליקמיים ועוד. – ראה קישור.



 



 



 



מחשבוני קלוריות בעברית



ציון 7.5: מחשבון הקלוריות של גולינגו, מחשבון מאוד מקיף ונוח לשימוש (לא ברור מה מקור הנתונים) – ראה קישור.



 



ציון 7.5: מחשבון הקלוריות של ביפיט, מחשבון מאוד מקיף ונוח לשימוש שנותן גם את ערכי הקלוריות וגם ערכים תזונתיים נוספים (לא ברור מה מקור הנתונים) – ראה קישור.



 



ציון 7: מחשבון קלוריות באתר foodsdictionary (לא ברור מה מקור הנתונים, נראה כי גם הגולשים יכולים להוסיף ערכים תזונתיים ולכן לא ברור כיצד אמינות הנתונים נשמרת) – ראה קישור.



ציון 7: מחשבון קלוריות של דיאט, לא רע – ראה קישור.



 



ציון 5: מחשבון קלוריות של YNET, לא מוצלח. ניסיתי לקבל את הערך הקלורי של 1 יחידה בינונית של אבוקדו והמחשבון לא נתן לי שום ערכים. – ראה קישור.



 



ציון 5: מחשבון קלוריות של הכללית (לא עבד טוב בזמן שבדקתי חלק מהנתונים מוסתרים) – ראה קישור.



 



 



 



מחשבונים מיוחדים



מחשבון ניתוח מתכונים שמאפשר לנתח את ערכו הקלורי והתזונתי של כל מתכון של מאכל המורכב ממספר מזונות. מחשבון מאוד נוח אבל לא תמיד מדוייק. ראה קישור