Close Sidebar

אנו מאמינים בתשובות:

מדויקות

פשוטות

מהימנות

מעניינות

לפעמים מצחיקות

ובלי ברבורים!

0 הצבעות
אני לא מצליחה לבצע כפיפות כמו שצריך. הבנתי שאני צריכה צריכה ממש לגלגל בהדרגה את החוליות של הגב בעליה החל מהחוליות של הגב העליון ועד לחוליות של הגב התחתון ולאחר מכן בירידה, להניח באיטיות את החוליות החל מהחוליות של הגב התחתון ועד לחוליות שבין השכמות.
אצלי זה יש עולה מהגב התחתון ואני לא מצליחה.
אני חייבת לציין שזו לא בעיה של שרירי בטן חלשים כי אני מצליחה לבצע תרגילי בטן אחרים בצורה מאוד טובה.
אבל אני מרגישה שאני חייבת לעשות כפיפות בטן, מתסכל אותי שאני לא מצליחה.
שאלה נשאלה ב- בקטגוריית ספורט על ידי (6.3k נקודות)

תשובה 1

0 הצבעות
אני לא חושבת שתרגיל כפיפות בטן הוא כזה חיוני שחייבים לעשות אותו.
אבל אם בכל זאת את מתעקשת ורוצה להצליח בביצוע התרגיל אז מה שאני יכולה לייעץ לך זה לנסות לבצע אותו בצורה שונה ומול התנגדות נמוכה.
כשאת מבצעת כפיפות בטן ההתנגדות שמולה את מתאמצת היא משקל גופך. 
אם תפחיתי ממשקל גופך בעת ביצוע התרגיל, יהיה לך יותר קל ואז אולי תצליחי לבצע את התרגיל באופן הנכון ואז גופך ילמד להפעיל את השרירים בתזמון הנכון.
ראי סרטון של כפיפות בטן עם סיוע מגומיה.
 
 
 
ברגע שאת לומדת לבצע את כפיפות הבטן, את יכולה לבצע את התרגיל בצורה שונה שעוזרת פחות כמו בסרטון הזה שהידיים ליד הרגליים וכך הגומיה פחות נמתחת ויש פחות סיוע.
כפיפות בטן עם סיוע של גומיה ברמה קשה יותר
 
 
 
אפשר גם לבצע את תרגיל כפיפות הבטן בישיבה כאשר ההתנגדות מגיעה מכבל או גומיה מלמעלה כאשר הדגש הוא על תנועה נכונה של עמוד השדרה.
גם כאן הרעיון ללמד את הגוף להפעיל את השרירים בתזמון הנכון בתנוחה שונה שמקלה אך בתנועה דומה.
 
 
גומיות אפשר לרכוש בכל חנות ספורט ואפשר גם לקנות באמאזון בחנויות שעושות משלוחים לארץ כמו כאן
 
 
נתקבלה תשובה על ידי (28.7k נקודות)
כל הזכויות שמורות לאתר למה כמה
...