Close Sidebar
0 הצבעות

שלום,

אני בת 36 עם משקל עודף, ולפני כמה חודשים כמה חודשים התחלתי לעשות הליכות בפארק העירוני בכפר סבא.

רציתי לשאול אותך, מתי הגוף מתחיל לשרוף קלוריות?

שאלה נשאלה ב- בקטגוריית דיאטה ותזונה על ידי

תשובות 3

0 הצבעות
אומרים שהגוף מתחיל לשרוף שומנים לאחר 40 דק.

כך שעדיף לעשות הליכה של שעה על פני ריצה של חצי שעה.
נתקבלה תשובה על ידי
0 הצבעות
הגוף שורף קלוריות אפילו בזמן מנוחה וכמה שהגוף עובד יותר קשה כך הוא שורף יותר קלוריות.

יש כל מיני אנשים עם כל מיני מטרות ורמות כושר שונות. אבל בגדול אפשר לומר עבור כל מי שהוא בעודף משקל ורוצה לרדת במשקל אז הוא צריך לשרוף כמה שיותר קלוריות לפי היכולת שלו.

יש שמבלבלים ואומרים שהגוף שורף שומנים רק לאחר 40 דקות וזה לא נכון.

הגוף שורף שומנים כבר מהדקה הראשונה של האימון, רק שכמות האנרגיה שמתקבלת משומן ביחס למקורות אנרגיה אחרים נעשית גבוהה יותר משמעותית רק לאחר משהו כמו 40 דקות.

ההבדל במינוח הוא מאוד חשוב משום שגם במצב מנוחה שריפת הקלוריות משומן היא גבוה יותר במידה משמעותית משריפת הקלוריות ממקורות אחרים וזה עדיין לא אומר שעדיף לנוח מאשר ללכת או לרוץ.

מה שאני אומר זה שעבור אנשים שרוצים לרדת במשקל זה בכלל לא משנה כמה קלוריות נשרפות משומן או מגליקוגן שנמצא בשרירים.

כשורפים קלוריות המטרה היא ליצור גרעון קלורי, כך שכמות הקלוריות שנכנסת לגוף מהמזון תהיה קטנה מכמות הקלוריות שנשרפת באמצעות פעילות גופנית.

לכן אם רוצים לרדת במשקל, רצוי לבחור בפעילויות ששורפות כמה שיותר קלוריות ובריצה של 30 דקות אפשר לשרוף יותר קלוריות מאשר בהליכה של 40 דקות.

יש גם יוצאים מן הכלל כמו לדוגמה בדי בילדרים עם אחוז שומן מאוד נמוך שרוצים להפחית את אחוז השומן יותר ולכן לפעמים הם יבחרו בפעילות עם עצימות נמוכה יותר כמו הליכה בכדי לשרוף יותר שומנים ובכדי לחסוך במסת השריר ובמינון של הסטרס.

הם יבחרו בהליכה בכדי לרדת ירידה איכותית יותר בשומן ולא בכדי לרדת במשקל.
נתקבלה תשובה על ידי (51.1k נקודות)
0 הצבעות
תני לי לחסוך לך הרבה דם יזע ודמעות - תורידי סוכר ופחמימות, תאכלי יותר שומן וחלבון מהחי והצומח, עם פעילות גופנית מינימלית ביותר, יסגור לך את הפינה
נתקבלה תשובה על ידי
כל הזכויות שמורות לאתר למה כמה
...